20 september 2010

Tröttheten

Jag har jobbat alltför mycket den senaste tiden och är mycket, mycket trött. Efter en dödligt intensiv (men trevlig) helg som bestod av 5 övernattningsgäster i huset och 22 timmar grundlig genomgång av Ordkonst -alla har fantasi (en annan bok jag är med om att ge ut i höst) tog jag ledigt idag -efter bara ett par timmars arbete- och åkte med Caj (som också har mycket övertid att ta ut för tillfället) till Kokkola, så där bara, för att äta lunch på Rosso, som jag inte ens tycker om.

Jag hade inga andra ambitioner med resan, än att inte behöva prestera något på en liten stund.

6 kommentarer:

  1. Huj, du måste hålla ett öga på dig så du inte arbetar ihjäl dig. Det är problemet när man jobbar med roliga och inspirerande saker har jag märkt.

    SvaraRadera
  2. ja, det är en fara i att jobba med något man gillar, man tenderara att jobba lite för mycket lite för ofta. Stor kram! Hoppas du får vila snart.

    SvaraRadera
  3. att du tog dig med man till kokkola för att ta det lugnt o inte prestera alltså... lät i tidigare inlägget som om jag tyckte du gott kunde vara stressad o trött:(
    ny kram
    s

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Carina heter jag du har ringt mig om två kakelugnar tror jag. Tyvärr så funkar inte det att sända e-mail :) ring mig gärna igen.

    SvaraRadera
  5. jag tänker ännu på det du sa om att ta en lunch date någon gång med den sambo man nästan aldrig ser till längre. än har det inte hänt, men jag tackar för iden!

    SvaraRadera