10 augusti 2011

Dag 10 – En bild på mig själv för ett år sen.

Tjavars, det finns väl inte så mycket att säga om saken. Kanske någon ny rynka, jag har inte tittat så noga. Jag har längre hår nu, utom i pannan. För jag har pannlugg. Och så har jag ju mycket mörkare hår. Jag ser vagt föraktfull ut på den här bilden. Jag har ingen aning om varför. Men det är typ enda bilden på mig från för ett år sedan.







 
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Mina drömmar.
Dag 4 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 5 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 6 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 7 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 8 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 9 – En bild på ett ställe jag varit på.
Dag 10 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 11 – Någonting jag ångrar.
Dag 12 – Vad jag åt idag.
Dag 13 – Min favoritfilm.
Dag 14 – En låt som får mig att gråta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar