17 mars 2013

Zzzzz

Sömnlös i natt igen, jag har varit vaken sen 03.45. Solen lyser ute men jag vill bara kura ihop mig och gå i ide eller något motsvarande.

Den här bebin är för övrigt den vildaste av mina tre. Lovis var ganska lugn (fast eftersom jag inte hade något att jämföra med tyckte jag nog hon rörde på sig mycket. Och man kunde se sparkarna på utsidan av magen redan i vecka 16, 17 nånting), Idun var spralligare och den här bebin kan vara vaken i flera timmar och röra sig åt alla håll samtidigt. Ibland undrar jag nog om den inte ligger som en sjöstjärna där i magen och viftar på fingrar och tår för brinnkära livet.

Just nu borde bebin vara ungefär 36 cm lång och väga 875g. En hel människa. Ändå är det så länge kvar. Jag vill att det skall bli sommar nu av en massa olika orsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar