7 januari 2014

7. Kolla! Här är en bild på stället där jag oftast sitter när jag bloggar.

På min lista för idag hade jag skrivit "städa på tryckbordet" och som osynlig underrubrik hade jag också (i mitt sinne alltså) skrivit "städa på skrivbordet". Efter en sällsynt usel natt (eventuellt mer om den senare, ifall jag inte har lyckas förtränga den innan) blev varkendera punkt uträttad. Dessutom sitter jag sällan och bloggar i en vacker och ordningsam omgivning, så en städad bild på stället jag sitter och bloggar vore inte riktigt sanningsenlig.

Nä. Det är kaos, oftast. Mot min vilja, bör påpekas. Men jag hinner aldrig reda upp av en massa orsaker (mitt arbetsrum hamnar alltid längst ner på listan över vad som ska städas eftersom oredan BARA går ut över mig.) Här sitter jag:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar