8 september 2014

Efterlysning!

Nån gång i somras fick jag ett samtal av en man som bad mig ringa honom om och när vi börjar vara beredda att sälja vårt hus. Vi har fortfarande inte bestämt oss för om vi ska sälja det eller fortsätta hyra ut det när de nuvarande hyresgästerna drar vidare i slutet av mars nästa år (eller om vi ska flytta tillbaka, det är fortfarande ett alternativ men kommer knappast att ske nästa vår). MEN JAG HITTAR INTE LAPPEN DÄR JAG SKREV NER KONTAKTUPPGIFTERNA NÅGONSTANS och jag tänker mig att de kan vara mycket bra att ha en vacker dag. Så, unge man, om du läser detta, kan du snälla skicka ett mail åt mig med ditt telefonnummer så jag får lägga in dig på listan över intresserade husköpare? Tack! (Andra som vill ha besked om försäljning när det nu än blir av kan också höra av sig, förstås)

engulapelsin(a)gmail.com är adressen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar