10 oktober 2014

Happy Friday

Den här veckan har vi haft mycket program. Dunderdans, kalas, öppet dagis, ett besök på matkulturdagsfesten (det var fenomenala Karin som bjudit in oss, barnen fick meta och jag fick dricka lite bubbel och prata om fiskeri och småbarn med henne, jag hade lätt kunnat fördriva timmar i hennes behagliga sällskap), Klapp & klang i församlingshemmet, om en stund ska vi simma familjesim i folkhälsans bassäng, i morgon ska Lovis och Idun och jag göra ett nytt försök med ridningen och på söndag fyller Idun sju år.

Det har varit en bra vecka samtidigt som jag blir andfådd bara av att tänka på allt program. Vi är mer skapta för att slappa i den här familjen. (Fast å andra sidan kan min andfåddhet också bero på att jag just rev fem morötter för hand till dagens middag. Det är jättejobbigt att riva morötter för hand!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar