2 september 2015

Skärpning

Jag har blivit en så slapp bloggare. Jag censurerar mig hälften av tiden och andra hälften gör jag annat:

Jag skriver på min bok.
Jag viker tvätt.
Jag läser.
Jag tittar på Game of Thrones.
Jag funderar på flyktingkrisen.
Jag sitter på facebook.
Jag yogar eller cyklar eller promenerar.
Jag äter.
Jag sover.
Men.
Jag bloggar inte särskilt mycket.

Eftersom jag inte vill stänga ner min blogg (tro mig, jag har tänkt på det fler gånger än du kan räkna) bestämde jag mig för att skärpa mig. Jag ska försöka blogga varje dag resten av september månad. Och det här inlägget räknas inte ens. Utan jag ska skriva ett till ännu idag, det ska handla om mina skor. (Det kommer att bli så spännande för er! Superspännande!)

1 kommentar:

  1. Jag läser din blogg så kul om du skriver lite mer om...hur de är att flytta tillbaka o komma in i nygamla rutiner o miljöer... hur många läsare har du? Säkert många så tänk på hur många som då läser o delar dina tankar och upplevelser...
    skriv gärna mer om skrivandet och barnens upptåg. Sov gott

    SvaraRadera